Suka blog saya?Terima kasih :)

Wednesday, May 16, 2012

Alhamdulillah 23 :)

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah, syukur pada Allah S.W.T, aku sudah berada di level 23 usia ku :) 
Aku diberi izin untuk meningkat satu lagi tangga :)
Masih boleh bernafas, masih boleh bergerak semua anggota tubuh badan ku :) syukur :)
Terima kasih kalian, kalian, kalian dan kalian yang sentiasa ada di belakangku :)
Wahai iman, bantu lah aku mendekat lebih dengan mu :'(
Wahai bumi, izinkan kaki ku berpijak di atas mu dengan lebih lama :')
Wahai kesihatan, bantu lah aku menjauh dari kesakitan,
Wahai rezeki, mendekat lah dengan ku :)
Wahai kegembiran, sentiasalah berada di sisiku. Amin ..

Thanks BONAGA for bunga :) 

Thanks for this my sweet, sweet, sweet girl :)

0 nota dari kaki komen:

Post a Comment

Copyright® Segala Yang Tertulis Di Sini Hak Milik Melaely