Suka blog saya?Terima kasih :)

Thursday, December 15, 2011

Good bye sis :')

Assalamualaikum :)

Dua tiga hari ni aku nampak mata mak lebam, aku tau mak sedih, aku tau mak menagis, aku tau mak fikir panjang pasal ita, sekejap je dah 6bulan, ita dah habis praktikal dah kena balik Pahang. Tahniah ita, tahniah kau berjaya habiskan 2/3 acc study mu, tinggal 1/3 lagi. Habiskan ilmu yang kau kejar, kau boleh berjaya macam orang lain jugak.

Terasa lain kalau adik beradik tak cukup satu kat rumah, tak dapat kongsi sama-sama apa yang kita satu family makan, tak dapat sama-sama tengok chanel tv yang kita tengok. Tak dapat dengar sama-sama apa yang orang tua nasihatkan atau marah :) tapi itu lah namanya pengorbanan, kejarlah ilmu mu adik ku.. Idola kan orang yang berjaya, dan cubalah mengejar kejayaan, pasti kami sekeluarga bangga kelak =)

I hope you can do the best for your life :) 

2 comments:

Copyright® Segala Yang Tertulis Di Sini Hak Milik Melaely