Suka blog saya?Terima kasih :)

Thursday, December 22, 2011

New record :D

Assalamualaikum :)

Hey! Esok aku akan mencipta record baru lah dalam hidup, wohaha~ Tahniah Jamila! Aku akan menyelam! Eceh! Bukan lah, aku akan meredah laut, menaiki kapal selam! Wow, boat je sebenarnye pun >.<' company buat trip, gerak hari Khamis, Isnin pagi baru sampai sini, trip ke Langkawi, Langkawi kan pulau, kene la meredah laut, tak pernah rase lagi menyeberang lautan, mak tak bagi dari dulu, ok sedeh! Tapi kali ni mak tak boleh cakap ape, hehe. Seram sejuk badan, takutttt. Serius aku takut gila, takut jadi pape lah, ye la kan musim tengkujuh ni, air laut bergelora lora. Huh di tambah lagi ini kali pertama serta aku ni tak pandai sangat berenang. Hu.. Sangat mengharapkan selamat pergi selamat jugak balik, selamat dalam bas, selamat dalam boat. Eh boat ke feri ek, boat kot.. Hek! Ok lah jangan mengharapkan ole-ole sangat, kalau ade lebih wang jajan aku beli, insyaallah, al maklumlah akhir bulan :) Doakan selamat semue ye kawan! Terima kasih :) Kalau ade gambar, nanti aku kongsi kan okeyhh. :) 


0 nota dari kaki komen:

Post a Comment

Copyright® Segala Yang Tertulis Di Sini Hak Milik Melaely